JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Luna-Jiménez, María José"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-2 de 2

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Gamificacion in education and active methodologies at Higher education 

        Soler-Porta, MarianoAutoridad Universidad de Málaga; Caña-Palma, RocíoAutoridad Universidad de Málaga; Bentabol-Manzanares, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Cortés-Fernández, LuisAutoridad Universidad de Málaga; Bentabol-Manzanares, María AmparoAutoridad Universidad de Málaga; Muñoz-Martos, María del MarAutoridad Universidad de Málaga; Esteban-Pagola, Ana IsabelAutoridad Universidad de Málaga; Luna-Jiménez, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Lopes, Ana Paula[et al.] (2019-07-01)
        In recent years, there has been an increasing interest in applying Gamification in Education, which can be defined as the application of game design elements to learning activities. Its purpose is to motivate students by ...
      • Looking for students' enthusiasm: flipped classroom 

        Lopes, Ana Paula; Soler-Porta, MarianoAutoridad Universidad de Málaga; Bentabol-Manzanares, María AmparoAutoridad Universidad de Málaga; Bentabol-Manzanares, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Caña-Palma, RocíoAutoridad Universidad de Málaga; Muñoz-Martos, María del MarAutoridad Universidad de Málaga; Esteban-Pagola, Ana IsabelAutoridad Universidad de Málaga; Luna-Jiménez, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Cortés-Fernández, LuisAutoridad Universidad de Málaga[et al.] (2019-01-09)
        The “flipped classroom” is a pedagogical model that consists of putting certain learning processes outside the classroom so that the teacher can devote more class time to students’ acquisition of practical skills, for ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA