JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Bertolo Pardo, María Emilia"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-3 de 3

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Addressing Chemophobia through Gamification in University-Level Chemistry Education. 

        López-Guerrero, María del MarAutoridad Universidad de Málaga; López Guerrero, Gema; Bertolo Pardo, María Emilia; González-Rodríguez, José (2024)
        Chemophobia poses a significant challenge in university-level chemistry courses, influencing students' perceptions and engagement with the subject matter. It can create barriers to learning and participation, hindering ...
      • Difficulty of Chemistry concepts. How to make easy the learning. Gamification 

        López Guerrero, María del Mar; Santacruz-Cruz, María IsabelAutoridad Universidad de Málaga; Infantes-Molina, AntoniaAutoridad Universidad de Málaga; Bertolo Pardo, María Emilia; Bentabol-Manzanares, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Gómez-de-la-Torre, María de los ÁngelesAutoridad Universidad de Málaga; Vereda-Alonso, Elisa IsabelAutoridad Universidad de Málaga; Moreno-Oliva, MaríaAutoridad Universidad de Málaga; Moreno-Tost, RamónAutoridad Universidad de Málaga; González Rodríguez, José[et al.] (2022)
        Chemistry is considered highly complex by students. To achieve meaningful learning, it is necessary to show its usefulness in daily life, in the development of a country and a society. Learning will be significant when the ...
      • Meaningful learning through gamification in the Chemistry course at various degrees of the University of Malaga: The use of the escape room as gamification activity 

        López-Guerrero, María del MarAutoridad Universidad de Málaga; Moreno-Oliva, MaríaAutoridad Universidad de Málaga; Santacruz-Cruz, María IsabelAutoridad Universidad de Málaga; Bertolo Pardo, María Emilia (2024)
        Chemistry is considered highly complex by students. To achieve meaningful learning, it is necessary to demonstrate its utility in everyday life, in the development of a country, and in society. Learning becomes meaningful ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA