JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentros

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMASHERPA/RoMEODulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoDerechos de autorContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Giménez-de-la-Peña, Almudena"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-4 de 4

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • A Supplemental computer-assisted intervention to prevent early reading difficulties in spanish learners: a randomised controlled trial 

        Luque-Vilaseca, Juan Luis; Giménez-de-la-Peña, Almudena; Bordoy Castro, Soraya; Sánchez, Auxiliadora; Sopena, Josep (2016-09-26)
        Difficulties implementing effective instruction for at-risk students arise from two challenges: evidence-based knowledge transfer and lack of economic resources. Computer-assisted programs can offer a suitable solution, ...
      • Evaluación de estudiantes universitarios con dificultades lectoras 

        López Pérez, Javier; López Zamora, Miguel; López Rivas, Laura; Durán, Alba; Giménez-de-la-Peña, Almudena; [et al.] (2018-10-10)
        Se está desarrollando un procedimiento para identificar a estudiantes universitarios con dificultades lectora. Se presenta el material inicial y los resultados preliminares.
      • A multiple risk factor perspective and prediction of literacy acquisition and learning difficulties of Spanish children ages 3 -6 

        López-Pérez, Pedro J.; López-Zamora, Miguel; Sánchez, Auxiliadora; Milani, Giada; Luque-Vilaseca, Juan Luis; [et al.] (2018-10-10)
        Purpose: Investigating the predictive power of early linguistic and cognitive skills, and genetic risk on Spanish literacy acquisition and learning difficulties within a prevention-oriented RTI model. Method: Participants ...
      • A multiple risk factor perspective on the prediction of literacy acquisition and learning difficulties for Spanish children ages 4-6 and 5-7 

        Giménez-de-la-Peña, Almudena; Luque-Vilaseca, Juan Luis; Ortiz, Andrés; Cobo, Amparo; López-Zamora, Miguel; [et al.] (2019-10-17)
        The goal or this research is to identify the tasks with the highest predictive power yusing a Multidimensional Longitudinal Approach within a prevention-oriented RtI model. The assessment of genetic family risk, early ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA