JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Bakker, Arnold Bastiaan"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-2 de 2

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Dataset for: How does emotional intelligence help teachers to stay engaged? Cross-validation of a moderated mediation model. 

        Mérida-López, Sergio; Bakker, Arnold Bastiaan; Extremera-Pacheco, NatalioAutoridad Universidad de Málaga (Universidad de Málaga, 2024-07-14)
        This study used job demands–resources and emotional intelligence theories to test a moderated mediation model explaining work engagement in two independent teacher samples. We hypothesised that emotional intelligence buffers ...
      • How does emotional intelligence help teachers to stay engaged? Cross-validation of a moderated mediation model. 

        Mérida-López, Sergio; Bakker, Arnold Bastiaan; Extremera-Pacheco, NatalioAutoridad Universidad de Málaga (2019)
        This study used job demands–resources and emotional intelligence theories to test a moderated mediation model explaining work engagement in two independent teacher samples. We hypothesised that emotional intelligence buffers ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA