JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentros

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMASHERPA/RoMEODulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoDerechos de autorContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Sánchez, Auxiliadora"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-3 de 3

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • A Supplemental computer-assisted intervention to prevent early reading difficulties in spanish learners: a randomised controlled trial 

        Luque-Vilaseca, Juan LuisAutoridad Universidad de Málaga; Giménez-de-la-Peña, AlmudenaAutoridad Universidad de Málaga; Bordoy Castro, Soraya; Sánchez, Auxiliadora; Sopena, Josep (2016-09-26)
        Difficulties implementing effective instruction for at-risk students arise from two challenges: evidence-based knowledge transfer and lack of economic resources. Computer-assisted programs can offer a suitable solution, ...
      • A multiple risk factor perspective and prediction of literacy acquisition and learning difficulties of Spanish children ages 3 -6 

        López-Pérez, Pedro J.; López-Zamora, MiguelAutoridad Universidad de Málaga; Sánchez, Auxiliadora; Milani, Giada; Luque-Vilaseca, Juan LuisAutoridad Universidad de Málaga; Ortiz-García, AndrésAutoridad Universidad de Málaga; Munilla-Fajardo, JorgeAutoridad Universidad de Málaga; Giménez-de-la-Peña, AlmudenaAutoridad Universidad de Málaga[et al.] (2018-10-10)
        Purpose: Investigating the predictive power of early linguistic and cognitive skills, and genetic risk on Spanish literacy acquisition and learning difficulties within a prevention-oriented RTI model. Method: Participants ...
      • A multiple risk factor perspective on the prediction of literacy acquisition and learning difficulties for Spanish children ages 4-6 and 5-7 

        Giménez-de-la-Peña, AlmudenaAutoridad Universidad de Málaga; Luque-Vilaseca, Juan LuisAutoridad Universidad de Málaga; Ortiz, Andrés; Cobo, Amparo; López-Zamora, MiguelAutoridad Universidad de Málaga; Sánchez, Auxiliadora; López-Pérez, Javier[et al.] (2019-10-17)
        The goal or this research is to identify the tasks with the highest predictive power yusing a Multidimensional Longitudinal Approach within a prevention-oriented RtI model. The assessment of genetic family risk, early ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA