JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Cañas, José J."

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-3 de 3

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Do graphical overviews facilitate or hinder comprehension in hypertext? 

        Salmerón, Ladislao; Baccino, Thierry; Cañas, José J.; Madrid-López, Rafael IgnacioAutoridad Universidad de Málaga; Fajardo, Inmaculada (Elsevier, 2009-12)
        Educational hypertexts usually include graphical overviews, conveying the structure of the text schematically with the aim of fostering comprehension. Despite the claims about their relevance, there is currently no consensus ...
      • How Reading Strategies Affect the Comprehension of Texts in Hypertext Systems. 

        Madrid-López, Rafael IgnacioAutoridad Universidad de Málaga; Cañas, José J. (Brill, 2007)
        The use of hypertext as a relatively new technology for presenting expository texts has emerged as an alternative to traditional linear prose. One of the main points of hypertext is that it gives the reader easy access to ...
      • Using latent semantic analysis to enhance the comprehensibility of hypertext systems. 

        Madrid-López, Rafael IgnacioAutoridad Universidad de Málaga; Cañas, José J. (Inderscience, 2011)
        Hypertext documents are pieces or nodes of information connected to each other through hyperlinks, which is the basis for more complex learning technologies as e-learning platforms or electronic encyclopaedias. Because of ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA