JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Cruz-Lorite, Isabel"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-2 de 2

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Assessing the argumentation ability of pre-service teachers. Case study concerning the chemical dissolution process 

        Cebrián-Robles, DanielAutoridad Universidad de Málaga; Hierrezuelo Osorio, Jose Manuel; Cruz-Lorite, Isabel; Franco Mariscal, Antonio Joaquín (Universidad Pablo de Olavide, 2020)
        The scientific argumentation ability of pre-service teachers (PSTs) in the early stages of education is essential as they will provide students with their initial grounding in the scientific knowledge. A total of 133 ...
      • Key factors in the reform of competence-based science teaching in Spain. A case study with secondary school teachers involved in a training programme focusing on context-based approach 

        Lupión-Cobos, TeresaAutoridad Universidad de Málaga; Hierrezuelo-Osorio, José ManuelAutoridad Universidad de Málaga; Cruz-Lorite, Isabel; Blanco-López, ÁngelAutoridad Universidad de Málaga (Taylor & Francis, 2022)
        Background: Numerous investigations have highlighted the importance of examining teachers' responses to the curricular reforms in science teaching proposed by the educational authorities. Science teachers' responses are ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA