JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Collado-Valero, Joshua"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-4 de 4

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Anxiety as a mediador between executive functions and sleep habits in children and adolescents. 

        Costa-López, Borja; Navarro Soria, Ignasi; Lavigne-Cerván, RocíoAutoridad Universidad de Málaga; Collado-Valero, Joshua; Juárez-Ruiz-de-Mier, RocíoAutoridad Universidad de Málaga (2023)
        Introduction. Upon the outbreak of the COVID19 pandemic, levels of anxiety have increased considerably in children and adolescents. According to authors, alterations in executive functioning are also associated with ...
      • Anxiety, sleep habits and executive function during the COVID‑19 pandemic through parents’ perception: a longitudinal study. 

        Navarro-Soría, Ignasi; Costa-Lopez, Borja; Collado-Valero, Joshua; Juárez-Ruiz-de-Mier, RocíoAutoridad Universidad de Málaga; Lavigne-Cerván, RocíoAutoridad Universidad de Málaga (Springer Nature, 2023)
        The present study therefore aims to examine trait and state anxiety, sleep habits and executive functioning during 1 year and a half of the COVID-19 pandemic in children and adolescents through the lens of parents. Assessments ...
      • Flipped classroom: active methodology for sustainable learning in higher education during social distancing due to COVID-19 

        Collado-Valero, Joshua; Rodríguez-Infante, GemmaAutoridad Universidad de Málaga; Romero-González, Marta; Gamboa- Ternero, Sara; Navarro-Soria, Ignasi; Lavigne-Cerván, RocíoAutoridad Universidad de Málaga[et al.] (MDPI, 2021)
        El Sistema Educativo Universitario Español propone unas pautas metodológicas para la docencia virtual durante el confinamiento, adaptadas a la metodología Flipped Classroom. Esta metodología educativa es recomendada como ...
      • The Influence of Emotional Regulation and Cognitive Flexibility on Sleep Habits in Spanish Children and Adolescents through the Lens of Parents. 

        Costa-López, Borja; Lavigne-Cerván, RocíoAutoridad Universidad de Málaga; Collado-Valero, Joshua; Juárez-Ruiz-de-Mier, RocíoAutoridad Universidad de Málaga; Navarro Soria, Ignasi (MDPI, 2023-08-15)
        Background: Previous research studies have suggested the importance of studying the relationship between emotional regulation and sleep habits. Some investigations have especially focused on how emotional regulation could ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA