JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Domingo Segovia, Jesús"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-3 de 3

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • A systematic review of principals’ leadership identity from 1993 to 2019. 

        Cruz-González, Cristina; Lucena Rodríguez, Carmen; Domingo Segovia, Jesús (SAGE, 2020-01-23)
        There is growing interest in the role that principals play as school leaders. Exploring how principals build their professional leadership identity is crucial to understanding their influence on school performance. A ...
      • Marta’s story: a female principal leading in challenge contexts 

        Cruz González, Cristina; Pérez, Marta; Domingo Segovia, Jesús (Taylor & Francis, 2020-01-17)
        Recent international research highlights the importance of a strong professional identity based on pedagogical leadership to achieve educational improvement. Several studies indicate a clear relationship between the role ...
      • Principal professional identity: giving voice to children in a vulnerable Spanish context. 

        Lucena Rodríguez, Carmen; Cruz-González, Cristina; Domingo Segovia, Jesús (SAGE, 2021-07-27)
        This case study investigated the strategies used by a school principal who successfully leads an educational centre in a vulnerable context. This article aims to explore how a school in a vulnerable context can be strengthened ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA