JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Porcar Gozalbo, Nadia"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-3 de 3

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Impact of Prematurity and Neonatal Complications on the Development of Dyslexia 

        López-Zamora, MiguelAutoridad Universidad de Málaga; Porcar Gozalbo, Nadia; López-Chicheri, Isabel; Cano Villagrasa, Alejandro (Wiley, 2025-05-04)
        Prematurity has been linked to an increased risk of neurodevelopmental disorders, including dyslexia, due to neonatal complications that can impact brain maturation, such as intraventricular haemorrhage, periventricular ...
      • Parental stress, quality of life, and behavioral alterations in children with dyslexia 

        López-Zamora, MiguelAutoridad Universidad de Málaga; Porcar Gozalbo, Nadia; López-Chicheri, Isabel; Cano Villagrasa, Alejandro (Elsevier, 2025-04-08)
        Introduction: Dyslexia is a learning disorder that, in addition to affecting reading skills, has a significant impact on emotional, social, and family well-being. Despite advances in understanding the disorder, its influence ...
      • The comprehension of grammatical structures in a pediatric population with ASD and epilepsy: a comparative study 

        Cano Villagrasa, Alejandro; Porcar Gozalbo, Nadia; Valles González, Beatriz; López-Zamora, MiguelAutoridad Universidad de Málaga (Springer Nature, 2024-02-23)
        Autism Spectrum Disorder (ASD) and epilepsy represent a comorbidity that negatively influences the proper development of linguistic competencies, particularly in receptive language, in the pediatric population. This group ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA