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Mostrando ítems 1-4 de 4
Importancia de las relaciones con los públicos en la reputación en un destino turístico inteligente. Propuesta de un modelo sostenible.
(Revista Internacional de Relaciones Públicas, 2019-06-25)
Importancia de las relaciones con los públicos en la reputación en un destino turístico inteligente. Propuesta de un modelo sostenible Importance of public relations for the reputation in a Smart Tourist Destination. Resumen ...
Instagram as a Co-Creation Space for Tourist Destination Image-Building: Algarve and Costa del Sol Case Studies
(Sustainability, 2020)
Instagram is a popular social media platform. Its ability to convey feelings through photographs has become a valuable communication tool for tourism destination branding. The cases of two destinations in Southern Europe ...
Importance of Social Media in the Image Formation of Tourist Destinations from the Stakeholders’ Perspective
(Sustainability, 2020)
This research aimed to provide a more informed and systematic basis on which to develop
the positioning strategy in social media due to the interactive capacity and influence that social
media has in the success of tourist ...
Propuesta de un modelo de reputación corporativa para un destino turístico inteligente
(2017-07-05)
En la última década con el desarrollo de las tecnologías de la comunicación y de la información los sectores que influyen en los destinos turísticos han experimentado grandes cambios. La Sociedad Estatal para la Gestión ...