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Mostrando ítems 1-10 de 15
Importance of Social Media in the Image Formation of Tourist Destinations from the Stakeholders’ Perspective
(Sustainability, 2020)
This research aimed to provide a more informed and systematic basis on which to develop
the positioning strategy in social media due to the interactive capacity and influence that social
media has in the success of tourist ...
Los vídeos de influencers de Tiktok y el desvanecimiento del factor sorpresa del turismo.
(2022)
Actualmente, las redes sociales poseen contenido generado por los usuarios,
UGC por sus siglas en inglés, de sitios turísticos de todo el mundo los cuales son
creados por influencers clasificados según su número de ...
El análisis de sentimientos para la gestión de redes sociales en el turismo.
(2022)
El Análisis de Sentimientos es una tecnología de vital importancia hoy día, sirve para automatizar el estudio de la polaridad de sentimiento en textos. Por otra parte, es bien sabido que en turismo la opinión de los clientes ...
Tourists behavior during their trip: How they use and offer recommendations?
(2017-04-04)
The rise of new technologies has changed the way tourists trust in eWOM to choose a restaurant. There is a growing use of opinion and price comparison websites, where opinions and ratings can be shared with other users. ...
The sources of information of the genealogical tourist: the influence of social networks and genealogical associations
(Elsevier, 2022-11-10)
The increased demand for genealogical travel to places of family origin in recent years and its consequent economic and social repercussions have justified the aim of this research to obtain the sources of information used ...