JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditoresEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Ver ítem 
    •   RIUMA Principal
    • Investigación
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres
    • Ver ítem
    •   RIUMA Principal
    • Investigación
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres
    • Ver ítem

    Are spanish university students ready for lectures in english?

    • Autor
      Halir, RobertAutoridad Universidad de Málaga; Yélamos-Guerra, María SaloméAutoridad Universidad de Málaga
    • Fecha
      2017-07-05
    • Palabras clave
      Inglés - Estudio y enseñanza; Estudiantes universitarios
    • Resumen
      Content Language Integrated Learning is attracting increasing attention at the University Level. However, the capabilities and expectations of students regarding subjects in a second language are often not clear. We present the results of a 200-student survey in three different disciplines at University of Málaga, revealing that more than 55% of students would take a mandatory subject in English. Of these, 60% prefer focus on content rather than language, more than 70% prefer a lecturer that explains clearly in correct English over a speaker that is native or holds a C1 certificate, and only 40% would like to take evaluation exams in English.
    • URI
      http://hdl.handle.net/10630/14107
    • Compartir
      RefworksMendeley
    Mostrar el registro completo del ítem
    Ficheros
    paper edulearn halir yelamos.pdf (225.8Kb)
    Colecciones
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres

    Estadísticas

    Buscar en Dimension
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
     

     

    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA