JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentros

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMASHERPA/RoMEODulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoDerechos de autorContacto/Sugerencias
    Ver ítem 
    •   RIUMA Principal
    • Investigación
    • Didáctica de las Lenguas, las Artes y el Deporte - (DLAD)
    • DLAD - Contribuciones a congresos científicos
    • Ver ítem
    •   RIUMA Principal
    • Investigación
    • Didáctica de las Lenguas, las Artes y el Deporte - (DLAD)
    • DLAD - Contribuciones a congresos científicos
    • Ver ítem

    Knowledge Integration: In-service training for content professors teaching through English

    • Autor
      Griffith, Mary
    • Fecha
      2018-07-05
    • Palabras clave
      Lingüística - Congresos
    • Resumen
      When we move into the realm of integrating content and language in higher education (ICLHE), we expand the model to include attitudes, language as well as learning. Kevin Haines (2017) in a conference on the role of language centers at the university suggested that much had been done with regard to principles and policies across Europe in plurilingual programs; however, many aspects of practice still needed closer examination. Rubio & Hermosin (2010) describe content professors as 'reluctant' ; Fortanet-Gomez (2012) highlighted the need for a 'closer follow-up' when assessing bilingual instruction at the university. It is with this perceived reluctance, with a decided follow-up and, ultimately, with purposeful practice in mind that we will center the discussion about in-service training at the university. In order to provide content professors with the support they need when facing bilingual instruction in their classrooms, we begin not by telling them what they need, rather by asking how we can help.
    • URI
      https://hdl.handle.net/10630/16133
    • Compartir
      RefworksMendeley
    Mostrar el registro completo del ítem
    Ficheros
    Knowledge Integration-1.pdf (177.8Kb)
    Colecciones
    • DLAD - Contribuciones a congresos científicos

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso
    Academic Search
    Buscar en Dimension
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
     

     

    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA