• Redes profesionales en tiempo de Covid19: compartiendo buenas prácticas para el uso de TIC en el prácticum 

      Ruiz Rey, Francisco José; Cebrián-Robles, Violeta; Cebrián-de-la-Serna, Manuel (Universidad de Málaga, 2021)
      El trabajo entre docentes compartiendo experiencias y reflexionando sobre las prácticas de enseñanza sobre video experiencias es una de las iniciativas más fructíferas de las redes profesionales. Ese ha sido el objetivo ...
    • Multimedia Annotations for Practical Collaborative Reasoning 

      Cebrián-de-la-Serna, Manuel (Universidad de Alicante, 2021)
      University education requires students to be trained both at university and at external internship centres. Because of Covid-19, the availability of multimedia resources and examples of practical contexts has become vital. ...
    • Usability and satisfaction in multimedia annotation tools for MOOC 

      Monedero Moya, Juan José; Cebrián Robles, Daniel; Desenne, Philip
      The worldwide boom in digital video may be one of the reasons behind the exponential growth of MOOC courses. The evaluation of a MOOC requires a great degree of multimedia and collaborative interaction. Given that videos ...