JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosEsta comunidadPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentros

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónPolítica institucional UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMASHERPA/RoMEODulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoDerechos de autorContacto/Sugerencias
    Listar Filología Inglesa, Francesa y Alemana - (FIFA) por tipo 
    •   RIUMA Principal
    • Investigación
    • Filología Inglesa, Francesa y Alemana - (FIFA)
    • Listar Filología Inglesa, Francesa y Alemana - (FIFA) por tipo
    •   RIUMA Principal
    • Investigación
    • Filología Inglesa, Francesa y Alemana - (FIFA)
    • Listar Filología Inglesa, Francesa y Alemana - (FIFA) por tipo

    Listar Filología Inglesa, Francesa y Alemana - (FIFA) por tipo "info:eu-repo/semantics/other"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-8 de 8

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • ELF Pedagogy in Spain and the UK 

        Pineda-Hernandez, Inmaculada Concepcion (2018-09-05)
        Our research project shows that exposing ELT practitioners to language change and to reflective attitudes towards language and towards new developments in ELT methodology can in return help them envisage an ELF aware ...
      • The Female Gaze in Cinematographic Adaptations of Little Women 

        López-Rodríguez, Miriam Esther (2019-04-26)
        La novela Little Women de Louisa May Alcott ha sido adaptada al cine en cinco ocasiones, aunque sólo han sobrevivido tres. Los guiones, la selección del reparto y la dirección artística de estas tres adaptaciones fueron ...
      • From demonstratives to degree words: on the origin of the intensifying function of this/that in american english 

        Calle-Martin, Javier (2018-09-03)
        The intensifying function of this/that can be traced back to the 14th century, when they acquired their adverbial status as a result of a grammaticalization process that turned them from deictic demonstratives into degree ...
      • “Gods second maister peece. The woman”. Medical terminology addressing women in Early Modern English. 

        Salles Bernal, Soluna (2017-05-16)
        The expansion of the medical science that took place in the Early Modern period (16th and 17th century) was accompanied and promoted by the proliferation of medical writing materials, enhanced, in turn, by two synergic ...
      • SentiTur: Building Linguistic Resources for Aspect-Based Sentiment Analysis in the Tourism Sector 

        Salles. Bernal, Soluna; Orroquia Barea, Aroa (2018-04-30)
        The use of linguistic resources beyond the scope of language studies, i.e. commercial purposes, has become commonplace since the availability of massive amounts of data and the development of tools to process them. An ...
      • The Standardization of Punctuation in Early Modern English Legal Proclamations 

        Calle-Martin, Javier (2017-05-29)
        Punctuation is historically noted to develop from the rhetorical to the grammatical, from the speaker to the reader, the Renaissance standing out as the transitional period with the adoption of syntactic and pragmatic ...
      • Travelblogs and Evidentiality 

        Cortes-Zaborras, Carmen (2016-01-29)
        Travelblogs are one of the most profitable discursive subgenres on Web 2.0. Multimodal texts of this cybergenre created by expert travellers have kept the functions, topics, and some of the discursive and linguistic ...
      • El uso del aprendizaje basado en juegos como medio de motivación en las aulas del SESO IES Dunas de las Chapas 

        Yélamos Guerra, María Salomé (2021-10-06)
        Con los recientes cambios en el proceso de enseñanza-aprendizaje experimentados en las últimas décadas, los profesores del s. XXI deben adaptarse a una nueva realidad docente. La motivación del alumnado es crucial para ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA