JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditoresEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Ver ítem 
    •   RIUMA Principal
    • Investigación
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres
    • Ver ítem
    •   RIUMA Principal
    • Investigación
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres
    • Ver ítem

    How Young Learners Verbalise their Thoughts: Cognitive Discourse

    • Autor
      Griffith-Bourn, Mary MargaretAutoridad Universidad de Málaga
    • Fecha
      2023
    • Resumen
      The aim of Cognitive Discourse Analysis (CODA) is to gain insights about concepts and complex cognitive processes by a close look at how people verbalise their thoughts (Tenbrink 2015). Although clearly empirical, the linguistic descriptive models are insufficient in our discussion about learning and the cognitive models shift the focus from language to thought. This case study does not seek to describe language; but rather to ‘reassemble’ learning. Using case study this contribution will address two reflective questions for any CLIL instructor. • What does developmental language look like in CLIL contexts? • And (ii.) Does language performance have to be perfect to show cognitive learning?
    • URI
      https://hdl.handle.net/10630/26122
    • Compartir
      RefworksMendeley
    Mostrar el registro completo del ítem
    Ficheros
    GRIFFITH PROPOSAL(2).pdf (190.9Kb)
    Colecciones
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres

    Estadísticas

    Buscar en Dimension
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
     

     

    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA