JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditoresEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Ver ítem 
    •   RIUMA Principal
    • Investigación
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres
    • Ver ítem
    •   RIUMA Principal
    • Investigación
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres
    • Ver ítem

    Education, Disruption and Change. The Case of a Rural Middle School.

    • Autor
      Cortés-González, PabloAutoridad Universidad de Málaga; Leite-Méndez, Analía ElizabethAutoridad Universidad de Málaga; Mañas-Olmo, Moisés AntonioAutoridad Universidad de Málaga; Calvo-León, PiedadAutoridad Universidad de Málaga; Martagón Vázquez, Virginia; González Alba, Blas
    • Fecha
      2023
    • Palabras clave
      Enseñanza en el medio rural; Enseñanza secundaria; Tecnología educativa; Enseñanza - Innovaciones
    • Resumen
      The research project arises from the new educational needs that emanate from what is called "knowmadic society" (Cobo, 2016), observing that the limits of formal education, as they have been understood until now, are being crossed by new forms of learning, communication and relationship. Due in large part to the technological and digital revolution of the last 15 years, access to information and knowledge goes beyond any previous institutional approach. Perspectives such as ubiquitous learning teach us that learning can be done at any time and any place and in multiple ways, becoming relevant when it comes to projecting how educational systems should be focused today.
    • URI
      https://hdl.handle.net/10630/27466
    • Compartir
      RefworksMendeley
    Mostrar el registro completo del ítem
    Ficheros
    SY ecer.pdf (1.070Mb)
    Colecciones
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres

    Estadísticas

    Buscar en Dimension
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
     

     

    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA