JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditoresEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Ver ítem 
    •   RIUMA Principal
    • Investigación
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres
    • Ver ítem
    •   RIUMA Principal
    • Investigación
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres
    • Ver ítem

    Experiences integrating teleworking tools in faceto-face teaching: academic results

    • Autor
      Vereda-Alonso, CristinaAutoridad Universidad de Málaga; Cerrillo-González, María del Mar; Gómez-Lahoz, CésarAutoridad Universidad de Málaga; Villén-Guzmán, María DoloresAutoridad Universidad de Málaga; Paz-García, Juan ManuelAutoridad Universidad de Málaga; Vereda-Alonso, CarlosAutoridad Universidad de Málaga
    • Fecha
      2024
    • Editorial/Editor
      IATED Academy
    • Palabras clave
      Tecnología educativa; Enseñanza - Innovaciones
    • Resumen
      An Educational Innovation Project is currently underway at the University of Malaga. The primary goal of the project is to enhance the skills acquired in synchronous online teaching during the COVID-19 confinement, with a specific emphasis on their application in the context of teleworking, which is increasingly becoming established in the business world. The experience is implemented in three subjects across various undergraduate and master's programs: the fourth-year subject “Treatment of Contaminated Soil” in the Chemical Engineering degree, the first-year subject “Mass Exchange Network for Pollution Prevention” in the Master's degree in Chemical Engineering, and the third-year subject “Psycholinguistics Applied to the Study of the English Language” in the English Studies degree.
    • URI
      https://hdl.handle.net/10630/30814
    • Compartir
      RefworksMendeley
    Mostrar el registro completo del ítem
    Ficheros
    Abstract Results.pdf (76.45Kb)
    Colecciones
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres

    Estadísticas

    Buscar en Dimension
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
     

     

    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA