JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditoresEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Ver ítem 
    •   RIUMA Principal
    • Investigación
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres
    • Ver ítem
    •   RIUMA Principal
    • Investigación
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres
    • Ver ítem

    Experiences integrating teleworking tools in face-toface teaching: satisfaction of students

    • Autor
      Vereda-Alonso, CristinaAutoridad Universidad de Málaga; Cerrillo-González, María del Mar; Gómez-Lahoz, CésarAutoridad Universidad de Málaga; García-Delgado, Rafael A.; Rodríguez-Maroto, José MiguelAutoridad Universidad de Málaga; Vereda-Alonso, CarlosAutoridad Universidad de Málaga
    • Fecha
      2024
    • Editorial/Editor
      IATED Academy
    • Palabras clave
      Enseñanza - Innovaciones; Tecnología educativa
    • Resumen
      In another contribution presented at this conference, we outlined the objectives, methodology, and academic results of an Educational Innovation Project conducted at the University of Malaga. The innovations were implemented in three subjects: the fourth-year subject “Treatment of Contaminated Soil” in the Chemical Engineering degree, the first-year subject “Mass Exchange Network for Pollution Prevention” in the Master's degree in Chemical Engineering, and the thirdyear subject “Psycholinguistics Applied to the Study of the English Language” in the English Studies degree. This paper details the evaluation results of this project.
    • URI
      https://hdl.handle.net/10630/30816
    • Compartir
      RefworksMendeley
    Mostrar el registro completo del ítem
    Ficheros
    Abstract Satisfaction.pdf (77.45Kb)
    Colecciones
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres

    Estadísticas

    Buscar en Dimension
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
     

     

    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA