JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditoresEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar Rev. Int. Relac. Públicas. Vol 04 No 08 (Jul - Dic 2014): Relaciones Públicas en Europa por título 
    •   RIUMA Principal
    • Revistas y Jornadas
    • Revistas
    • Revista Internacional de Relaciones Públicas
    • Rev. Int. Relac. Públicas. Vol 04 No 08 (Jul - Dic 2014): Relaciones Públicas en Europa
    • Listar Rev. Int. Relac. Públicas. Vol 04 No 08 (Jul - Dic 2014): Relaciones Públicas en Europa por título
    •   RIUMA Principal
    • Revistas y Jornadas
    • Revistas
    • Revista Internacional de Relaciones Públicas
    • Rev. Int. Relac. Públicas. Vol 04 No 08 (Jul - Dic 2014): Relaciones Públicas en Europa
    • Listar Rev. Int. Relac. Públicas. Vol 04 No 08 (Jul - Dic 2014): Relaciones Públicas en Europa por título

    Listar Rev. Int. Relac. Públicas. Vol 04 No 08 (Jul - Dic 2014): Relaciones Públicas en Europa por título

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-13 de 13

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • CCOs’ Strategic Role in Large Italian Companies 

        Invernizzi, Emanuele; Murtarelli, Grazia; Roment, Stefania (Instituto de Investigación en Relaciones Públicas, 2014-10-30)
        This study explores the extant state of art of Public Relations and Corporate Communication as profession in Italy. More specifically it aims to evaluate to what extent large organizations in Italy attribute strategic ...
      • Constructing public relations as a women’s profession in Russia 

        Tsetsura, Katerina (Instituto de Investigación en Relaciones Públicas, 2014-10-30)
        This study examines how public relations can be understood, perceived, and ultimately constructed as a profession through professionals’ everyday discourses. The article explores what it means for public relations ...
      • Creativity caged in translation: a neo-institutional perspective on crisis communication 

        Fredriksson, Magnus; Olsson, Eva Karin; Pallas, Josef (Instituto de Investigación en Relaciones Públicas, 2014-10-30)
        Crisis communication research has primarily focused on universal models guiding managers of various organisations in times of crisis. Even though this is about to change, a tendency remains for research in the field to ...
      • Do Public Relations and Journalism’s converging roles affect how they perceive each other? An Italian Outlook 

        Valentini, Chiara (Instituto de Investigación en Relaciones Públicas, 2014-10-30)
        Media relations is historically a core activity qualifying public relations from other communication-related professions and is widely practiced in many organizations. Despite the increasing use of digital media to ...
      • European public relations research: internationalization, institutionalization and reflection to new professional challenges from a socially oriented perspective 

        Moreno, Ángeles; Tench, Ralph (Instituto de Investigación en Relaciones Públicas, 2014-10-30)
        Public relations and communication management research in Europe are going through an excellent phase of scholarly development and impact. This effect is being felt because there is an increasing number of educators and ...
      • How do food bloggers and PR practitioners in the hospitality sector view their relationships? A UK perspective 

        Yeomans, Liz; Baxter, Hannah (Instituto de Investigación en Relaciones Públicas, 2014-10-30)
        Bloggers are increasingly viewed by public relations practitioners as important influencers within the online media environment, yet research that explores relationships between bloggers and PR practitioners, particularly ...
      • Key issues of public relations of Europe: Findings from the European Communication Monitor 2007-2014 

        Verčič, Dejan; Verhoeven, Piet; Zerfass, Ansgar (Instituto de Investigación en Relaciones Públicas, 2014-10-30)
        European Communication Monitor is the largest longitudinal research project in public relations practice in the world. Data collected annually from 2007 to 2014 show that practitioners perceive five issues as the most ...
      • Liderazgo estratégico en el sector de las relaciones públicas en España. Características, retos, factores culturales y estructurales 

        Navarro Ruiz, Cristina; Humanes, M.Luisa (Instituto de Investigación en Relaciones Públicas, 2014-10-30)
        El liderazgo en relaciones públicas y gestión de comunicación desempeña un papel determinante en el éxito de las organizaciones, especialmente de aquellas que actúan dentro de un contexto económico global, dinámico y ...
      • Media Strategy and Place Branding in the Transnational European Öresund Region 

        Falkheimer, Jasper (Instituto de Investigación en Relaciones Públicas, 2014-10-30)
        The aim is firstly to present a conceptual discussion about the relationship between media strategies and place branding, media effects and relations between sources and journalists. Second, based on a case study of the ...
      • O papel de entidades promotoras da racionalização do trabalho na consolidação das relações públicas no Brasil e na França (anos 1950-1960) 

        Rebechi, Claudia (Instituto de Investigación en Relaciones Públicas, 2014-10-30)
        Entidades promotoras da racionalização do trabalho, na primeira metade do século XX, tiveram fundamental participação na legitimação das relações públicas no Brasil e na França. Sobretudo, nos anos 1950 e 1960, três ...
      • Series: Critical Studies on Corporate Responsibility, Governance and Sustainability, Vol. 4 & 6 

        Zicari, Adrián; Bathurst, Ralph (Instituto de Investigación en Relaciones Públicas, 2014-10-30)
        Corporate Social Irresponsibility: A Challenging Concept, Vol. 4 (Adrián Zicari) Communicating Corporate Social Responsibility Perspectives and Practice, Vol. 6 (Ralph Bathurst)
      • #SochiProblems: Ignorance or Arrogance? 

        Laskin, Alexander V. (Instituto de Investigación en Relaciones Públicas, 2014-10-30)
        The study focuses on the twitter conversations about the XXII Winter Olympics Games in Sochi, Russia. Specifically, the study collects and performs content analysis of the tweets tagged with the hashtag #SochiProblems. ...
      • El uso de las Redes Sociales en el ámbito de la comunicación universitaria andaluza 

        Simón Onieva, José Eduardo (Instituto de Investigación en Relaciones Públicas, 2014-10-30)
        Hasta hace muy pocos años, las Universidades se comunicaban con la sociedad de su entorno básicamente a través de los medios de comunicación tradicionales. Los Gabinetes de Comunicación hacían de intermediarios entre la ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA